24 Nisan 2009 Cuma

HEDİYELİK KALPLİ TRUF ÇİKOLATALAR



Truf çikolatalara tek kelimeyle bayılıyorum. Tek lokmalık bu kendi minik, lezzetleri devasa şeyler o kadar harikalar ki ağızda eriyip gidiyorlar, bir taneyle asla yetinemiyorum, yedikçe yedirtiyor. Nutella ve Truf hayır diyemeyeceğim iki lezzet:)) Üzerlerini de minik kalplerle süsleyince zaten şirinliklerine dayanılmıyor:) Bu aralar çok yiyorum bunları bu gidişe bir dur demek gerek, çikolata bağımlısı oldum resmen. Sağlıklı beslenmeye, hergün düzenli yürüyüş yapmaya çok dikkat ediyorum bu aralar bir tek Truflara ve Nutellaya dayanamıyorum işte... www.pembemerdane.com'a diğer lezzetler bölümü açtım ve trufları ekledim hemen, bir de kanepeler var şimdilik, yakında bu bölüme cheesecakeler de eklemeyi düşünüyorum, limonlu, çilekli, bol çikolatalı.... :))

2 yorum:

Tuğba Agaci dedi ki...

Çikolata sevmeyen birini bile aşık edecek türde,harika bir görüntü! Sahi,Çikolata sevmeyen var mıdır ? :)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çikolata sevmeyen varmı çok merak ediyorum.Öyle güzel anlatmışsınki canım çekti.Zaten her zamanki gibi harika gözüküyorlar. Ellerine sağlık.
Hayırlı cumalar