23 Haziran 2009 Salı

BEŞİKTAŞ LOGOLU PASTA (3)



Giresun'dan Çiğdem Hanım'ın siparişi Beşiktaş Pastasını, İstanbul Mecidiyeköy'deki aritab ofisi çalışanları için hazırladık. Çiğdem Hanım, Beşiktaşın web sitesi tasarımı için çalışan ekibi üzerinde hakettiniz yazılı süpriz pasta ile tebrik etmek istedi ve biz de çok severek bu pastayı hazırladık. Çikolatalı pandispanya, çikolatalı ganaj ve muz-çilek meyveli pastanın çok beğenildiğini ileten Çiğdem Hanım, memnuniyetini de sipariş sitemizin mesaj panosundan bizlerle paylaştı, kendisine Giresun'dan pasta için bize güvenip bizi tercih ettiği biz de çok teşekkür ediyoruz.

Siparişleriniz ve tüm ürünlerimizi görmek için;
www.pembemerdane.com

Bu arada maydonoz blog topluluğunda benim blogumun tanıtımına da yer verilmiş yeni bloglar keşfetmek için harika bir blog, gitmek için buraya tıktık :))

4 yorum:

PastaZer dedi ki...

Blogunuzu Maydanoz sayesinde keşfettim. Pastalar çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık. Ayrıca fanatik bir Beşiktaş'lı olarak bu pasta daha da güzel geldi bana :)
Sevgiler...
Zerrin

Unknown dedi ki...

süper olmuş biz de ailece fanatiğiz.ben de bir bjk pastası yaptım ama şeker hamurunda değil.bence şeker hamurunda görüntü süper ama tadı hiç bana göre değil.fakat siz sanat yapıyorsunuz ellerinize sağlık:))

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Hayırlı kandiller...

Arzu dedi ki...

Harikasiniz
İnşallah bir gün bebeğim olunca size kurabiye siparis ederim.
Elinize , gönlünüze sağlık.
Belli ki çok titiz ve disiplinli çalışıyorsunuz, blogunuzdan belli.
Çok tebrik ederim