19 Haziran 2009 Cuma

HEDİYE KURABİYE PAKETLERİ







Mine Hanım'ın, kızkardeşi için hazırlattığı hediye kurabiyeleri çiçekler, kelebekler, kalpler kullanarak hazırladık. Kızkardeşe moral hediyesi olan bu kurabiyelerin yanında Mine Hanım'ın paketin içerisine eklememizi istediği notları da yerleştirdik.









Nazlı Hanım'ın erkek arkadaşının doğum günü için Ankara'ya giden istediği kurabiyelerden oluşan bir paket hazırladık. Mesajlı kurabiyelerde erkek arkadaşına mesajları yer aldı. İstediği Winnie the pooh figürünü de kurabiye üzerine yerleştirerek paketin içerisine ekledik.
Kurabiyeler ulaştıktan sonra gelen teşekkür ve beğeni mailleri de bizi çok mutlu etti.
Bu iki tatlı bayana bizi tercih ettikleri için çok teşekkür ediyoruz:)
Bu arada geçen hafta nişan pastası ve nişan kurabiyelerini hazırladığımız Hale Hanım ve Arda Bey'den de sipariş sitemizin iletişim panosuna çok hoş bir mesaj geldi. Kendilerine çok teşekkür ediyorum.

Siparişleriniz için;
http://www.pembemerdane.com/

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım hepsi birbirinden harika elle
rine,emeğine ve o güzel yüreğine sağlık kocaman öpüyorum,mutlu hafta sonları....

renklipastalar dedi ki...

Yine çok güzel olmuşlar. Elinize emeğinize sağlık. Ben bu güzel kutulardan bulamıyorum. Özellikle yaşpastaları yaptıktan sonra kağıtla kaplanmış dikdörtgen birşeyin üzerine koyuyorsunuz. Onun ne olduğunu merak ediyorum. Neyin üzerine koyuyorsunuz yaşpataları. Birde dün ilk defa kendi yaptığım şeker hamuruyla yaşpasta denedim. Pastam yuvarlak olduğu için hamurun kenarlarına şekil veremedim. Güzel yuvarlanmadı yani. Bu konuda da bir bilgi verebilirmisin acaba. Sorularımla bunaltmıyorum inşllh. Tşk ederim.