12 Haziran 2009 Cuma

NİŞAN PASTASI VE NİŞAN KURABİYELERİ









Hale Hanım ile bu hafta başında kendisinin perşembe günü gerçekleşecek nişan töreni için nişan kurabiyeleri ve nişan pastası için görüştük, Hale Hanım üzerinde kırmızı kalp olan ve isimlerinin yazılı olduğu 100 adet kurabiye siparişi verdi, pastanın ise tek katlı ve kapli olması isteğiyle birlikte diğer ayrıntılar için tasarımı bize bıraktı.



Biz de tasarım olarak iki kalpten oluşan büyük bir pasta hazırladık, pastanın üzerinde çiftin baş harfleri yer aldı isimleri ve tarihi de pasta zemini üzerine ekledik.





Butik kalp nişan pastasını ve nişan kurabiyelerini Hale Hanım'a Silivri'ye teslim ettik, kendisi pastayı ve kurabiyeleri görünce çok beğendi biz de derin bir oh çektik:)



Bugünki görşmemizde de nişanda pastayı tadan herkesin çok beğendiğini söylemesi ve bize teşekkür etmesi bizi çok mutlu etti:) Hale Hanım gerçekten çok tatlı bir bayan, kendisine Arda Bey'le bir ömür boyu mutluluklar diliyoruz.

4 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Elinize sağlık.
Hale hanım için ALLAH tamamına erdirsin diyorum.
Hayırlı bir hafta sonu seninle olsun sevgiler.

HÜLYA dedi ki...

ellerine sağlık canım çok şık ve gzüel olmuşlar... insan yemeye kıyamaz vallahi.. sevgiler canım

Zeynep dedi ki...

Goncacığım merhaba,
kurabiyelerin her zamanki gibi çok güzeller.
Sana bişey soracaktım. Abimin doğumgünü için bende kurabiye yapıcam. Üzerine şeker hamuru kaplamadan yazı yazmak istiyorum. Pişmeden önce yazıyı basmam gerekecek. Sende buna uygun bi tarif varsa bana mail atabilirmisin?
Şimdiden teşekkürler...

TAZE NANE dedi ki...

Ne kadar güzel.
Yazacak kelime bulamıyorum.