15 Aralık 2009 Salı

Sinangil'e Teşekkürler


 
Merhabalar, Sinangil'den gelen çok hoş hediye paketimin içeriğini paylaşmak istedim. Çok cici bir önlük ile birlikte daha önce hiç kullanma fırsatı bulamadığım farklı lezzetlerde bir çok un çeşidinin yer aldığı koli için Sinangil'e teşekkür ediyorum. Önlüğümü hemen giyip denedim çok sevdim ve kullanmaya başladım bile.
Ununu bu haftaki nişan kurabiyesi siparişlerimde kullandım, kakaolu kekunu ile de kakaolu kek yaptık ve lezzeti gerçekten farklıydı unların kalitesi konusunda tatmin oldum diğer un çeşitlerini de sırasıyla deneyip tarifleri paylaşmaya çalışacağım, sırada bebek kurabiyeleri var demiştim ama bu güzellikleri paylaşmak istedim öncelikle:)
Sevgiler



1 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım afiyetle yersiniz inşallah gü
zel lezzetleri bekliyorum öptüm...