28 Eylül 2010 Salı

Düğün Cupcakeleri & Cupcake Tower Düğün Pastası

IMG_7048

IMG_7050

IMG_7045

IMG_7031

IMG_7030

IMG_7022

IMG_7021

IMG_7035

Her katında gelin, damat ve gül figürlü cupcakeleri, en üst katında gelin-damat figürlü maket pasta ile karşınızda cupcake kulesi sunumu ile Gamze ve Birol çiftinin düğün pastası..

Cupcakelerin alt katı browni lezzetinde kek, üstü çikolatalı krema sıvama ve son katı şeker hamurluydu.

Standı kurdele ve canlı çiçeklerle süsledim, epey emek verdim 300 adet cupcake, standın hazırlanması, maket pasta, figürler, tüm bunları yerinde düzenleme, yerleştirme ve teslim etme..

Düğün cupcakeleri büyük bir heyecanla yaptığım bir iş oldu, oldukça yoruldum ama ortaya çıkan sonuç beni mutlu etti, özellikle de herşeyin yolunda gittiğini ve cupcakelerin lezzetinden de görüntüsünden de çok memnun kalındığını duymak beni daha da mutlu etti.
Umarım siz de beğenirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler,
Gonca

1 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok güzel olmuş ama...
Sevgiyle:)