10 Mart 2009 Salı

Merhaba

Uzun zamandır takip ettiğim blog dünyasının artık içinde olmak, ben de kendi blogumla sizlerin arasında var olmak istedim. Bloglarla ve pasta dünyası ile tanışmam kardeşim Didem'in sayesinde oldu. Okulu bitirince ve o yoğun tempodan çıkınca meraklısı olduğum mutfağa zaman ayırma imkanım doğdu. Kendimi hamur yoğururken, yemek yaparken ve pastalar süslerken buldum:) Çok zevk aldığım bu işi profesyonel olarak yapmaya karar verdim ve Dido'yla http://www.pembemerdane.com kurdum. Bundan böyle yaptığım yemeklerin ve pastaların maceralarını buradan paylaşmak niyetindeyim. Yorumlarınız ile benimle olursanız sevinirim..

Blogu ge-ce'nin derslerinden yararlanarak oluşturmaya çalıştım kendisine sitesinde yer verdiği yararlı bilgiler için buradan teşekkür ediyorum. Şimdilik şablon bu şekilde, blogumu sürekli daha iyi hale getirmeye çalışıcam.

4 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

aramıza hoşgeldin çok şeker bir blog olmuş cnm
görüşmek dileğiyle

bahar dedi ki...

Sevgili Gonca'cığım blogun hayırlı olsun. Şimdi kendini ve blogunu tanıttığın yazını okuduğumda ben de ilk blog günlerimi hatırladım. Ama ben hiçbir şey bilmiyordum:))Bu arada pastalara baktım da hepsi harika, sen mi yapıyorsun bu güzel pastaları. Seni de siteme takip ettiklerime ekliyorum canım sevgilerle.

Gonca dedi ki...

Sarımutfak ve Bahar yorumlarınız için teşekkür ederim. Bahar'cım gördüğün pastalar kardeşimin ve benim yaptıklarımız. Beğenmene ve takip etmek istemene çok sevindim.
Sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

HOŞGELDİN PEMBE MERDANE..
BOL PAYLAŞIMLAR DİLİYORUM.
SEVGİLER.